Resolució de la Presidència 2.209/I, de 19 de novembre de 1986, sobre la tramitació parlamentària dels Informes remesos per la Sindicatura de Comptes. (BOCV número 191, de 28 de novembre)

En ús de les facultats que em concedeix l’article 28.2 (actual article 31.2) del RCV, oït el parer favorable de la Mesa i de la Junta de Síndics, aquesta Presidència ha resolt determinar la tramitació parlamentària dels Informes remesos per la Sindicatura de Comptes d’acord amb l’article 7 de la Llei de la Sindicatura de Comptes:

  1. Una vegada rebut l’Informe de la Sindicatura de Comptes la Mesa de les Corts Valencianes ho comunica a la Comissió corresponent.
  2. El debat en Comissió s’inicia amb la presentació del Síndic Major de la Sindicatura de Comptes de l’Informe remés per aquesta.
  3. Seguidament es pot intervenir, durant un temps màxim de deu minuts, un representant de cada Grup Parlamentari i podrà haver un torn de rèplica de cinc minuts.
  4. Una vegada acabat el debat, s’obri un termini de vint-i-quatre hores per a la presentació de Propostes de Resolució davant la Mesa de la Comissió.

    La Mesa de la Comissió admet aquelles que siguen congruents amb l’Informe objecte del debat.

  5. Les Propostes admeses es poden defensar durant un temps màxim de cinc minuts. El President pot concedir un torn en contra després de la defensa de cada una de les Propostes, amb la mateixa durada que l’anterior.
  6. Les Propostes admeses es votaran segons l’ordre de presentació tret de les que comporten el rebuig global del contingut de l’Informe de la Sindicatura de Comptes, les quals s’han de votar en primer lloc.
  7. Les Resolucions de la Comissió han de ser publicades en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes.