Comissió de Control de l'Actuació de RTVV

Lloc de celebració
Sala A
Inici
16:00
Comparteix a Facebook Comparteix a Twitter

 

PRESIDÈNCIA DE LES CORTS

 

D’acord amb els articles 42 i 65.2 del RC, es convoca les il·lustres senyores diputades i els il·lustres senyors diputats membres de la Comissió de Control de l’Actuació de RTVV a la sessió de la comissió que s’iniciarà el proper dia 24 de novembre de 2011, a les 16,00 hores, al Palau de les Corts, amb l’ordre del dia següent:

 

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la reunió anterior.

 

2. Pregunta número 27, al Director General de Radiotelevisió Valenciana sobre l’exsecretari general de RTVV, formulada pel diputat Enric Xavier Morera Català, del Grup Parlamentari Compromís (RE número 2.547, BOC número 13).

Pregunta número 41, al Director General de Radiotelevisió Valenciana sobre la informació emitida sobre el judici oral al President de la Generalitat, formulada pel diputat Enric Xavier Morera Català, del Grup Parlamentari Compromís (RE número 3.098, BOC número 13).

Pregunta número 95, al Director General de Radiotelevisió Valenciana sobre l'organigrama de RTVV, formulada pel diputat Enric Xavier Morera Català, del Grup Parlamentari Compromís (RE número 6.403, BOC número 20).

Pregunta número 99, al Director General Radiotelevisión Valenciana sobre l'audiència del programa Nou Debat, formulada pel diputat Enric Xavier Morera Català, del Grup Parlamentari Compromís (RE número 7.014, BOC número 24).

 

3. Compareixença del director general de RTVV per a donar compte de les mesures adoptades per a evitar l’enfonsament de les audiències de Canal 9-TVV, que estan produint-se en progressió geomètrica des de fa més d’un any, sol·licitada pel Grup Parlamentari Socialista (RE núm. 2.129).

 

4. Compareixença del director general de RTVV per a donar compte de la seua actuació des del moment en què va tenir coneixement, sospita o indicis sobre l’assetjament i abús sexual de què n’eren víctimes treballadores de l’ens, presumptament, per part del director de personal de RTVV, sol·licitada pel Grup Parlamentari Socialista (RE núm. 2.403).

Acumulada amb la

Compareixença del director general de Radiotelevisió Valenciana (RTVV), José López Jaraba, per a explicar el posicionament i les accions mampreses fins l’actualitat per la Direcció General de l’ens públic des que es va conèixer el presumpte assetjament sexual de l’exsecretari general de RTVV, Vicente Sanz, a tres treballadores al febrer de 2010, sol·licitada pel Grup Parlamentari Esquerra Unida (RE núm. 2.429).

Acumulada amb la

Compareixença d’un membre del Consell per a explicar la posició del Consell respecte dels nomenaments de càrrecs directius de RTVV que han hagut de ser cessats per denúncies d’assetjament sexual, sol·licitada pel Grup Parlamentari Compromís (RE núm. 7.509).

 

5. Compareixença del director general de RTVV per a explicar la situació dels impagaments de RTVV als proveïdors i les denúncies efectuades per la FORTA, sol·licitada pel Grup Parlamentari Socialista (RE núm. 7.216).

 

6. Compareixença del director general de RTVV per a donar compte del cost i del pressupost assignat per al programa DBT, com també del criteris de selecció de la coordinadora-presentadora i dels tertulians, sol·licitada pel Grup Parlamentari Socialista (RE núm. 7.254).

 

7. Compareixença del director general de RTVV per a exposar les línies principals dels pressupostos per a 2012 de l’ens Ràdio Televisió Valenciana, sol·licitada pel Grup Parlamentari Esquerra Unida (RE núm. 7.279).

 

 Palau de les Corts

València, 15 de novembre de 2011

 

 

 

El president

Juan Gabriel Cotino Ferrer

 

 

 

Galeria