PRESIDÈNCIA DE LES CORTS
D’acord amb els articles 42 i 65.2 del RC, es convoca les il·lustres senyores diputades i els il·lustres senyors diputats membres de la Comissió d’Obres Públiques, Infraestructures i Transports a la sessió de la comissió que s’iniciarà el proper dia 4 de juliol de 2016, a les 16.30 hores al Palau de les Corts, amb l’ordre del dia següent:
1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la reunió anterior.
2. Presa en consideració de la Proposició no de llei sobre la importància de la connexió vial del nucli urbà d’Oriola, les pedanies i l’àrea metropolitana amb la seua zona costanera, presentada pel Grup Parlamentari Popular (RE número 23.026, BOC número 80).
3. Proposició no de llei sobre la millora del transport ferroviari entre Alacant i València i la creació de bons en les tarifes per als usuaris, presentada pel Grup Parlamentari Socialista (RE número 25.140, BOC número 86)
4. Presa en consideració de la Proposició no de llei sobre la transferència de la titularitat de l’antiga refineria La Britànica i els terrenys adjacents a l’Ajuntament d’Alacant, presentada pel Grup Parlamentari Compromís (RE número 13.358, BOC número 57).
5. Presa en consideració de la Proposició no de llei sobre la realització de les inversions previstes per a l’ampliació i millora de la línia de rodalia C-2, presentada pel Grup Parlamentari Ciudadanos (RE número 25.365, BOC número 86).
6. Presa en consideració de la Proposició no de llei sobre l’eliminació dels perills derivats de l’existència de passos a nivell al terme municipal de Paterna, presentada pel Grup Parlamentari Podemos-Podem (RE número 23.939, BOC número 80).
7. Presa en consideració de la Proposició no de llei sobre el suport de les Corts al manifest per la construcció d’una nova variant de la carretera nacional 330 al tram entre el Rincón de Ademuz i Terol, presentada pel Grup Parlamentari Popular (RE número 26.575, BOC número 92)
8. Presa en consideració de la Proposició no de llei sobre la millora de la freqüència i els horaris dels trens que comuniquen Villena amb Alacant, València o Ciudad Real, presentada pel Grup Parlamentari Socialista (RE número 25.139, BOC número 86).
9. Presa en consideració de la Proposició no de llei sobre la política de dividends d’Aena, presentada pel Grup Parlamentari Compromís (RE número 19.229, BOC número 74).
10. Presa en consideració de la Proposició no de llei sobre la realització de les inversions previstes per a l’ampliació i millora de la línia de rodalia C-1, presentada pel Grup Parlamentari Ciudadanos (RE número 25.364, BOC número 86).
11. Presa en consideració de la Proposició no de llei sobre la realització de les adaptacions necessàries en estacions i combois per a garantir el dret d’accés al servei de rodalia de persones amb mobilitat reduïda, presentada pel Grup Parlamentari Podemos-Podem (RE número 23.710, BOC número 80).
Palau de les Corts
València, 28 de juny de 2016
El president
ENRIC MORERA I CATALÀ