Comissió especial d'estudi sobre discapacitat/diversitat funcional

Lloc de celebració
Sala A
Inici
10:00
Comparteix a Facebook Comparteix a Twitter

 

PRESIDÈNCIA DE LES CORTS VALENCIANES

D’acord amb els articles 42 i 66.2 de l’RCV, es convoca les il·lustres senyores diputades i els il·lustres senyors diputats membres de la Comissió especial d'estudi sobre Discapacitat/Diversitat Funcional, a la sessió de la comissió que s’iniciarà el proper dia 12 de juliol de 2022, a les 10.00 hores, en el Palau de les Corts Valencianes, amb l’ordre del dia següent:

1.    Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la reunió anterior.

2.    Compareixences que se sol·liciten en compliment del pla de treball aprovat per la comissió:

10.00h.:     Sra. Obdulia Ribas García, vicepresidenta d’Aspali (Asociación Asperger Alicante).

10.40h.:    Sr. Francisco Florentino Juan, president d’Aspaym CV (Asociación de personas con lesión medular y otras discapacidades físicas de la Comunitat Valenciana).

11.20h.:     Sra. Teresa Fortanet Fernández, representant de l’Associació d’Esclerosi Múltiple de Castelló.

12.00h.:     Sr. Carlos Manuel Gómez García, president de Calcsicova (Coordinadora d’Associacions de VIH i Sida de la Comunitat Valenciana).

12.40h.:     Sra. Marta Ramón Galindo, presidenta de l’Associació Valenciana d’Espina Bífida. 

13.20h.:     Sra. Rosa María Bayarri Romar, presidenta de Feafes (Federación de Salud Mental de la Comunitat Valenciana).

14.00h.:    Sra. Catalina Estevan Estevan, presidenta de FEAD (Federación Empresarial de Entidades Titulares de Centros y Servicios de Atención a Personas con Discapacidad Intelectual).



D’altra banda, cas que algunes d’estes persones no puguen assistir en el dia i hora assenyalats, podran ser substituïdes per altres incloses en el Pla de Treball.

 

Palau de les Corts Valencianes

València, 28 de juny de 2022

 

El president

ENRIC MORERA I CATALÀ

Galeria