Morera: “Cal que desterrem per sempre la violència masclista de les nostres vides”

Comparteix a Facebook Comparteix a Twitter

València, 21 de juliol de 2016 – Els grups parlamentaris, els treballadors i treballadores de les Corts i ciutadans i ciutadanes s’han tornat a concentrar hui al migdia a les portes del Palau dels Borja per a mostrar el rebuig de la societat valenciana a la violència masclista i, així, condemnar l’assassinat d’una dona a Benicàssim on també l’agressor ha ferit als fills.

El President de les Corts, Enric Morera, ha declarat a la fi de la concentració que cal que desterrem “per sempre la violència masclista de les nostres vides i les institucions, en concret les Corts Valencianes per unanimitat estem treballant en mesures legislatives per eradicar esta xacra que afecta a tota la societat”.

Morera ha afegit que el nostre sentiment “està hui amb la víctima mortal de Benicàssim, amb els seus fills ferits per l’agressor i una vegada més reiterem la nostra decisió clara i enèrgica de desterrar de les nostres vides la violència que afecta a les dones”.

Galeria

Comentaris