El President defensa el treball i consensos de Les Corts en reunions i entrevistes a Barcelona

Comparteix a Facebook Comparteix a Twitter

València, 15 de desembre de 2016 – El President de les Corts Valencianes, Enric Morera, ha tingut una molt completa agenda a Barcelona, on han mantingut diverses reunions i entrevistes per a explicar en institucions, organismes i mitjans de comunicació l’activitat del parlament valencià i analitzar l’actualitat valenciana.

La primera trobada tingué lloc en la nit del dimarts 13 de desembre, a un sopar col·loqui organitzat per la Fundació Barcelona i en el qual, els participants preguntaren per l’actualitat social, econòmica i política del poble valencià.

A l’endemà, el President començà el dia amb una entrevista al programa Els Matins de TV3 i al migdia visità a la Presidenta del Parlament de Catalunya, Carme Forcadell, per a convidar-la a l’assemblea de la Conferència de Presidències de Parlaments Autonòmics, que se celebrarà a la ciutat de València al mes de gener.

L’agenda del President Morera finalitzà amb un dinar de treball amb directius i periodistes de diferents mitjans de comunicació catalans per a continuar explicant la realitat social, política i econòmica valenciana, entre els quals s’hi trobaven la vicepresidenta de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Núria Llorach; el director de Vilaweb, Vicent Partal; el subdirector del diari Ara, David Miró; els directors d’informatius de TV3 i Catalunya Ràdio, com altres periodistes i escriptors.

Galeria

Comentaris