Cercador
Resolucions aprovades
Sobre la defensa de la indústria ceràmica de Castelló.
Sobre la defensa, la modernització i l’enfortiment de la indústria del calçat a Espanya, amb especial atenció al clúster industrial de la província d’Alacant.
Sobre l’elecció d’un membre del Consell d’Administració de la Corporació Audiovisual de la Comunitat Valenciana, SA.
Sobre la protecció del patrimoni històric espanyol.
Sobre la declaració de l’any 2026 com a Any Commemoratiu de Jaume I.
Sobre la validació del Decret llei 4/2026, de 27 de març, del Consell, de modificació de la Llei 13/1997, de 23 de desembre, per la qual es regula el tram autonòmic de l’impost sobre la renda de les persones físiques i la resta de tributs cedits, en matèria d’incentius per a les transmissions d’explotacions de ramaderia extensiva i per a les adquisicions d’habitatges per part de les persones afectades per l’incendi de Campanar.
Sobre aplicar mesures urgents enfront de l’augment de la immigració massiva i les seues negatives conseqüències.
Sobre la pròrroga de la vida útil de la central nuclear de Cofrentes.
Sobre l’aprovació de la proposta de tramitació com a projecte de llei del Decret llei 3/2026, de 13 de març, del Consell, pel qual es modifica la Llei 4/1998, d’11 de juny, del patrimoni cultural valencià.
Sobre la validació del Decret llei 3/2026, de 13 de març, del Consell, pel qual es modifica la Llei 4/1998, d’11 de juny, del patrimoni cultural valencià.